śr: 09:00 - 21:00; Najbliższa niedziela (15.12): handlowa en

PATRIZIA ARYTON

PATRIZIA ARYTON to polska marka rodzinna, która od ponad 20 lat tworzy kolekcje dla nowoczesnych kobiet ceniących elegancję, jakość i styl. Kolekcje PATRIZIA ARYTON powstają w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki. Firma została wielokrotnie uhonorowana licznymi nagrodami. W roku 2010 otrzymała tytuł Diamentowej Firmy wg miesięcznika Forbes oraz nagrodę Gazeli Biznesu w latach 2009 i 2011. Ma na swoim koncie aż 5 tytułów Doskonałości Mody oraz inne liczne wyróżnienia.

ARYTON przechodzi właśnie lifting wizualnej komunikacji. W 26. rocznicę założenia firmy, PATRIZIA ARYTON stanie się oficjalną nazwą marki. „Kobieca, wyrafinowana i naturalna – te trzy cechy marki chcieliśmy podkreślić. Opatrzenie jej nazwy imieniem dookreśla ją, dodaje lekkości, wdzięku i indywidualnego rysu”– mówi Patrycja Cierocka, dyrektor kreatywna marki. Przede wszystkim jednak, motywacją do zmiany jest chęć podkreślenia, że za marką stoją konkretni ludzie.

  • pon - sob: 09:00 - 21:00,
    nie: 10:00 - 20:00
  • 7FF3DD93-088D-4B80-8C28-8961D5434648 Created with sketchtool. aryton.pl/
  • CC0BFDF4-33B5-406B-B63E-B23B2D2A2F0D Created with sketchtool. Moda

PATRIZIA ARYTON

PATRIZIA ARYTON to polska marka rodzinna, która od ponad 20 lat tworzy kolekcje dla nowoczesnych kobiet ceniących elegancję, jakość i styl. Kolekcje PATRIZIA ARYTON powstają w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki. Firma została wielokrotnie uhonorowana licznymi nagrodami. W roku 2010 otrzymała tytuł Diamentowej Firmy wg miesięcznika Forbes oraz nagrodę Gazeli Biznesu w latach 2009 i 2011. Ma na swoim koncie aż 5 tytułów Doskonałości Mody oraz inne liczne wyróżnienia.

ARYTON przechodzi właśnie lifting wizualnej komunikacji. W 26. rocznicę założenia firmy, PATRIZIA ARYTON stanie się oficjalną nazwą marki. „Kobieca, wyrafinowana i naturalna – te trzy cechy marki chcieliśmy podkreślić. Opatrzenie jej nazwy imieniem dookreśla ją, dodaje lekkości, wdzięku i indywidualnego rysu”– mówi Patrycja Cierocka, dyrektor kreatywna marki. Przede wszystkim jednak, motywacją do zmiany jest chęć podkreślenia, że za marką stoją konkretni ludzie.

Lokalizacja najemcy

Legenda

Bankomat
Schody ruchome
Winda
Toaleta
Toaleta dla niepełnosprawnych
Pokój rodzica z dzieckiem
Infopunkt
Wifi
Wypożyczalnia wózków dla dzieci
Poidła dla psów
Stacja naprawcza dla rowerów
Stojaki rowerowe
Szatnia