thu: 09:00 - 21:00; next sunday (07.03):non-trading day pl

Patrizia Aryton

PATRIZIA ARYTON to polska marka rodzinna, która od ponad 20 lat tworzy kolekcje dla nowoczesnych kobiet ceniących elegancję, jakość i styl. Kolekcje PATRIZIA ARYTON powstają w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki. Firma została wielokrotnie uhonorowana licznymi nagrodami. W roku 2010 otrzymała tytuł Diamentowej Firmy wg miesięcznika Forbes oraz nagrodę Gazeli Biznesu w latach 2009 i 2011. Ma na swoim koncie aż 5 tytułów Doskonałości Mody oraz inne liczne wyróżnienia.

ARYTON przechodzi właśnie lifting wizualnej komunikacji. W 26. rocznicę założenia firmy, PATRIZIA ARYTON stanie się oficjalną nazwą marki. „Kobieca, wyrafinowana i naturalna – te trzy cechy marki chcieliśmy podkreślić. Opatrzenie jej nazwy imieniem dookreśla ją, dodaje lekkości, wdzięku i indywidualnego rysu”– mówi Patrycja Cierocka, dyrektor kreatywna marki. Przede wszystkim jednak, motywacją do zmiany jest chęć podkreślenia, że za marką stoją konkretni ludzie.

  • mon - sat: 09:00 - 21:00,
    sun: 10:00 - 20:00
  • Fashion

Patrizia Aryton

PATRIZIA ARYTON to polska marka rodzinna, która od ponad 20 lat tworzy kolekcje dla nowoczesnych kobiet ceniących elegancję, jakość i styl. Kolekcje PATRIZIA ARYTON powstają w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki. Firma została wielokrotnie uhonorowana licznymi nagrodami. W roku 2010 otrzymała tytuł Diamentowej Firmy wg miesięcznika Forbes oraz nagrodę Gazeli Biznesu w latach 2009 i 2011. Ma na swoim koncie aż 5 tytułów Doskonałości Mody oraz inne liczne wyróżnienia.

ARYTON przechodzi właśnie lifting wizualnej komunikacji. W 26. rocznicę założenia firmy, PATRIZIA ARYTON stanie się oficjalną nazwą marki. „Kobieca, wyrafinowana i naturalna – te trzy cechy marki chcieliśmy podkreślić. Opatrzenie jej nazwy imieniem dookreśla ją, dodaje lekkości, wdzięku i indywidualnego rysu”– mówi Patrycja Cierocka, dyrektor kreatywna marki. Przede wszystkim jednak, motywacją do zmiany jest chęć podkreślenia, że za marką stoją konkretni ludzie.

Tenant location

Map info

Cash mashine
Escalator
Elevator
Toilet
Toilet for disabled
Baby care room
Info point
Wifi
rental of vehicles / prams for children
Feeders for dogs
Repair station for bicycles
Bicycle stands
Cloakroom
Kidsplay

Gallery